- Start
- Arbete och näringsliv
- Upphandling
- Kontakta oss
Kontakta oss
Vi som arbetar på upphandlingsenheten är:
Lina Kihlmark , Upphandlingsanvarig, 0240-66 01 54
Rebecka Ovesen, Upphandlare, 0240-66 01 53
Vill ni besöka oss så har vi kontor på Kyrkogatan 2 i Grenanderska huset. Där sitter vi tillsammans med Näringslivschef, Fritidschef och Kommunikatör.
Ni når oss via mail upphandling@smedjebacken.se eller via kommunens växel 0240-660000
Avtalsfrågor
Har du som leverantör några frågor kring innehållet i ditt avtal ta i första hand kontakt med din avtalskontakt som du hittar i avtalet.
E-faktura
Kommunkoncernen ska i första hand faktureras med elektronisk faktura (e-faktura) enligt Lag om elektronisk faktura till följd av offentlig upphandling. Detta gäller alla typer av inköp.
Vi tar emot e-fakturor via Pagero. Har ni frågor om det ta kontakt med e-handelssamordnare på e-handel@smedjebacken.se
Referenskod
Fakturor som skickas till kommunkoncernen måste innehålla fakturareferens för att komma fram till rätt mottagare. För att e-faktura ska fungera är det viktigt att rätt fakturareferens är angiven, annars går den inte in i systemet.
Behöver du support och hjälp se kontaktuppgifter nedan:
Upphandlingsfrågor: upphandling@smedjebacken.se
Ekonomiska frågor: ekonomi@smedjebacken.se
Fakturafrågor: ekonomi@smedjebacken.se
E-handelsfrågor: e-handel@smedjebacken.se
Sidan senast uppdaterad: