Smedjebackens kommun, till startsida

Nyheter

Viktig information från kundtjänst

Till följd av nytt samarbete mellan Smedjebacken Energi Nät AB/ Smedjebacken Energi & Vatten AB och Dala Energi Elnät kommer följande att gälla:

Från och med 2015-12 från Smedjebacken Energi & Vatten AB kommer samdebiteringen av Elnät, Fjärrvärme och VA (vatten, avlopp, renhållning och slam) att upphöra. Det medför att Ni som kund får en faktura per nyttighet.

Autogirot kopplat till nyttigheterna Elnät och Fjärrvärme har upphört och en ny autogiroanmälan från Er som kund behövs. Observera att det kommer att vara ett nytt bankgironummer för Elnät och Fjärrvärme på fakturorna. E-faktura kommer att finnas som ett alternativ för Elnät och Fjärrvärme, kontakta kundtjänst.

Autogirot för VA (vatten, avlopp, renhållning och slam) berörs inte av förändringen.

Kundtjänst

Efter den 10 december 2015 kommer Dala Energi Elnät besvara kundfrågor rörande Elnät och Fjärrvärme.

Elnät och fjärrvärme

Kundtjänst:

Tlf:

0240 - 66 06 66

Felanmälan avbrott Elnät:

Tlf:

0240 - 66 06 55

Felanmälan avbrott Fjärrvärme:

Tlf:

0240 - 66 06 14

Inbetalning fakturor:

Bg:

898-6770

E-post:

 

info@smedjebackenkund.se

 

 

 

 

Kontakta kundtjänst för ytterligare upplysningar.

Med vänlig hälsning

Smedjebacken Energi Nät AB / Smedjebacken Energi & Vatten AB

VA (vatten, avlopp, och slam) Kontakta WessmanBarken

Klicka för WessmanBarken

Sidan senast uppdaterad: 2016-09-09
Webbredaktör: Jan-Erik Kauppinen